عدالت adalet

عدالت adalet

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دولت دوازدهم

 محمود واعظی

محمود واعظی (زاده 1 خرداد 1331تهران)، سیاستمدار ایرانی، از اعضای مؤسس حزب اعتدال و توسعه، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، سرپرست مرکز ملی فضای مجازی و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ایران و معاون پژوهش ‌های سیاست خارجی مجمع تشخیص مصلحت نظام می ‌باشد. وی دارای مدرک ‌های تحصیلی دکترای روابط بین‌الملل و هم چنین فوق ‌لیسانس مهندسی الکترونیک می ‌باشد.

Mahmoud Vaezi in cabinet meeting.jpg

محمود واعظی، در اول خرداد ۱۳۳۱ در یک خانواده مذهبی در خیابان خراسان، جنوب تهران متولد شد. دوران ابتدایی خود را در دبستان اسلامی صادقیه سپری و در سال ۱۳۴۹ دوره دبیرستان را با اخذ دیپلم ریاضی در مدارس میرداماد و مروی پشت سرگذاشت.

وی در سال ۱۳۵۰ برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سال ۱۳۵۵مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سکرمنتو در رشته مهندسی برق اخذ کرده و برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مخابرات به دانشگاه ایالتی سن خوزه رفت. بعد از اتمام آن وارد مقطع دکترای رشته مهندسی مخابراتِ دانشگاه ایالتی لویزیانا شد؛ که با پیروزی انقلاب در ایران از اتمام تحصیل و اخذ مدرک دکتری صرف نظر کرد و به ایران بازگشت.

وی پس از انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران از سوی وی به عنوان  رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد. 



https://get.cryptobrowser.site/2738817
نویسنده: atila ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

Welcome to the blog of justice


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , adalet.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM